NÄR OCH HUR NÅR DU OSS?

Du kan kontakta vår supportpersonal helgfria vardagar kl. 08.00-17.00. Vi kan ge dig snabbare och bättre support om du beskriver ditt problem så utförligt som möjligt, vad du gjorde när det uppstod eller vad du egentligen tänkte utföra. Komplettera gärna med kopia på felmeddelande, felutskrifter, loggar etc.

Support

VIKTIG INFORMATION ANG. 11.20

- FELMEDDELANDE VID HÄMTNING AV AVISERINGSFILER

På grund av Lantmäteriets förändringar i ÖFF 11.20 kommer felmeddelanden att uppstå vid första inläsningen av aviseringsfiler. Vi har tagit fram en särskild instruktion hur ni hanterar detta. På releasehemsidan finns ytterligare instruktioner och tips som ni måste ta del av före installation:

  • Hotfix för er som läser inteckningsinformation via Lantmäteriets online-tjänst
  • Lösning på Microsofts säkerhetsproblem Meltdown och Spectre
  • Inställningar att göra i GEOSECMA Manager
  • Förbättring av prestanda genom indexering av databaser

LÄNK TILL RELEASEHEMSIDA

utropstecken

VI GER SUPPORT PÅ GEOSECMA

Du som kund har rätt till användningssupport under förutsättning att du har ett gällande supportavtal eller ett annat avtal där support ingår. Med användningssupport avses stöd i användning av – och felsökning – i våra produkter. 

Alla som jobbar på supporten är inte experter på allt, men kompetensen finns inom nära räckhåll. Supporten har även hjälp av utvecklarna som sitter vägg i vägg och  leveransavdelningen som har kunskap om hur ni som är kunder använder programmen.



SUPPORTHJÄLP VID DIN ARBETSPLATS

Vi kan lösa ditt supportärende via skärmdelning. Du visar problemet på din datorskärm, som vi samtidigt ser. Vi får bättre förståelse för ditt problem och vi kan visa dig lösningen direkt. Vid skärmdelning använder vi programmet TeamViewer. 

Starta TeamViewer här.

support, skärmdelning

Hjälpte informationen dig?
Kontakta mig
Tack för din synpunkt
Just nu har vi tekniska problem, försök gärna igen senare.