Från intresseanmälan till offert och slutgiltig beställning

Vi får flera frågor från er kunder kring vilka kostnader som migreringen medför - exempelvis licenser, utbildning, införandeprocess - vilket vi har full förståelse för. Därför har vi infört en enkel 5-stegs-process:

1. Intresseanmälan

Alla kunder (GEOSECMA Systemansvarig) har fått utskick med möjlighet att fylla i formuläret Intresseanmälan GEOSECMA 11.1.

2. Personligt möte med kundansvarig säljare

Därefter kontaktas du av er kundansvarige säljare på S-GROUP Solutions som bokar ett personligt möte med din organisation. Vid detta tillfälle går vi igenom ert specifika avtal, licenser och annan information ni eventuellt önskar prisuppgifter på.

3. Offert

Efter mötet sätter vi ihop en offert baserat på just era specifika förutsättningar.

4. Beställning

När ni tagit del av offerten och är redo att göra en slutgiltig beställning av GEOSECMA 11.1 så tar ni kontakt med er kundansvariga säljare. 

5. Installation planeras in

Uitfrån er beställning planerar vi därefter in er installation och återkommer med förslag på installationsdatum.

Länk - tillbaka till Startsida "GEOSECMA for ArcGIS 11.1"



Hjälpte informationen dig?
Kontakta mig
Tack för din synpunkt
Just nu har vi tekniska problem, försök gärna igen senare.