Från intresseanmälan till offert och slutgiltig beställning

Vi får flera frågor från er kunder kring vilka kostnader som migreringen medför - exempelvis licenser, utbildning, införandeprocess - vilket vi har full förståelse för. Därför har vi infört en enkel 5-stegs-process:

1. Intresseanmälan

Vi kommer att göra utskick till GEOSECMA Systemansvarig med möjlighet att fylla i formuläret "Intresseanmälan GEOSECMA 11.1"  inklusive möjligheten att kryssa i "Min organisation önskar offert".

2. Personligt möte med kundansvarig säljare

Därefter kontaktas du av din kundansvarige säljare på S-GROUP Solutions som bokar ett personligt möte med din organisation. Vid detta tillfälle går vi igenom ert specifika avtal, licenser och annan information ni eventuellt önskar prisuppgifter på.

3. Offert

Efter mötet sätter vi ihop en offert baserat på just era specifika förutsättningar och skickar till er.

4. Beställning

När ni tagit del av offerten och är redo att göra en slutgiltig beställning av GEOSECMA 11.1 fyller ni i "Beställningsformulär - Release GEOSECMA 11.1" som då finns tillgängligt på vår hemsida.

5. Installation planeras in

Uitfrån er beställning planerar vi därefter in er installation och återkommer med förslag på installationsdatum.

Länk - tillbaka till Startsida "GEOSECMA for ArcGIS 11.1"



Hjälpte informationen dig?
Kontakta mig
Tack för din synpunkt
Just nu har vi tekniska problem, försök gärna igen senare.