Vi kan lösa ditt supportärende via skärmdelning. Du visar problemet på din datorskärm, som vi samtidigt ser. Vi får bättre förståelse för ditt problem och vi kan visa dig lösningen direkt. Vid skärmdelning använder vi programmet TeamViewer.
Vi producerar regelbundet nya supportguider. Klicka på det område där du söker en guide.
Om du har behov av annan hjälp, exempelvis installation, konfiguration eller projektstöd, hittar du information om detta på följande sidor Projektstöd.
Du kan kontakta vår supportpersonal helgfria vardagar kl: 08:00-17:00. Vi kan ge dig snabbare och bättre support om du beskriver ditt problem så utförligt som möjligt, vad du gjorde när det uppstod eller vad du egentligen tänkte utföra. Komplettera gärna med en kopia på felmeddelande, fel utskrifter, loggar etc.
Mina sidor ligger tillfälligt nere och vi arbetar för fullt på en lösning. När det återigen går att logga in på portalen kommer du som kund att kunna registrera dina önskemål om ny produktfunktionalitet och rösta på andras förslag.